| שלום רב,
בחודש אוקטובר 2019 סגרנו אני ומספר חברים חבילת סקי בצרפת, לתאריך 15.03.20, על מנת לבצע את העסקה דרשו מאיתנו לשלם פרטנית, כל אחד על עצמו בעזרת כרטיס אשראי אישי וצילום דרכון, לקראת ההגעה לתאריך החופשה ובעקבות נגיף הקורונה, חלק מהחברים ביטלו את הטיסה, ואחד מהחברה גם ביקש לבטל את הטיסה בשביל כולם (ללא אישור כלל המשתתפים), כשהתקשרתי לחברה ב12.03 על מנת לוודא כי החבילה אינה בוטלה מכיוון שברצוני לטוס, תחילה תירצו הנציגים כי "לא כדאי לי לטוס" ולאחר שזה לא עבד ודבקתי ברצוני לטוס טענו כי "הטיסות יבוטלו" רק לאחר שטענתי שברצוני לטוס כך או כך, הודו שביטלו את העסקה והחזירו את הסחורה לצרכן, ואני כלקוח שרצה לטוס, לא יכול כבר.
ע"פ תקנון החברה אם ישנו ביטול עסקה כ14 יום ממועד מימוש העסקה אין החזר והתשלום מלא, העניין הוא שאני כלל לא ביטלתי את העסקה וכך גם טענתי בפני החברה, החברה מסרבת לזכות אותי ומבקשת ממני לחתום על "ויתור זכויותי" לתבוע את החברה תמורת שובר בסך רבע מגובה העסקה, כמו כן השובר ניתן למימוש אך ורק מול אותה חברה ספציפית.
האם יש לי עילה לתביעה? בגין אילו חוקי צרכן? אזכיר שהטענה המרכזית של החברה היא שאחד מחברי הקבוצה טען שכולם רוצים לבטל, בעוד שאני טוען שבשביל לשלם על העסקה דרשו מכל לקוח לשלם עצמאית בעזרת כרטיס אשראי אישי ותמונת פספורט בעוד על מנת לבטל, אפילו לא יצרו עימי קשר.
|