| שלום שי,
חברת ביטוח שמוכרת ביטוח באמצעות מוכרנים (שיטת "טלמרקטינג") חייבת להקליט את שיחת המכירה. כאשר מועמד לביטוח נשאל שאלות לגבי מצב בריאותו שאלות אלה צריכות להיות בכתב ולכן הקלטת השיחה עשויה להוות תחליף לדרישת הכתב.
במקרה של תביעה, במידה שחברת הביטוח תבקש להסתמך על תשובות לשאלות שנשאלת באותה שיחה טלפונית, היא לא תוכל לעשות כן אלא אם מסרה לך העתק מהקלטת המתעדת את השיחה ומהשאלון הרפואי שמולא במהלך השיחה.
מציעה שתפנה לחברת הביטוח בכתב ותבקש לקבל את השאלון הרפואי ואת הקלטת השיחה ולאחר מכן תקשיב לה על מנת לוודא שהשאלות נענו על ידך במלואן ובאופן נכון. כמו כן, כדאי שתהיה בידך קלטת השיחה גם במקרה שתאלץ בבוא היום להגיש תביעת ביטוח. מהקלטת השיחה ניתן ללמוד מה נאמר (או לא נאמר) ומה הובטח על ידי המוכרן בקשר לתנאי הפוליסה.
אני כאן לרשותך לכל שאלה.
בהצלחה,
|