מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • טיפול ליזר
    עדן | 23/02/2020 13:10

    היי,
    יש לי שאלה בנוגע לטיפול ליזר.
    אני מקבלת טיפול הסרת שיער בקלינקה קטנה.
    קניתי חבילת הסרת שיער המכילה כמות מסיימת של טיפולים.
    דיברתי כמה פעמים עם המטפלת כדי לציין בפניה שאין כל כך שיפור אצלי מטיפול לטיפול התשובה שלה היתה שהיא תעלה לי עוצמה ואם הזמן אני אראה שיפור.
    ב3 פעמים האחרונות לא ראיתי שום שיפור ממשי וחשבתי לקחת הפסקה מהטיפול.
    לאחר בירור מול המטפלת מסתבר שב3 הפעמים האחרונות כתוצאה מטעות של המטפלות שקיבלו אותי קיבלתי טיפול למרות שהחבילה ששילמתי עליה הסתיימה.
    עכשיו, המטפלת דורשת את כספה עבור הטיפולים שקיבלתי.
    ניסיתי להסביר לה כמה פעמים שזה לא פר.
    אני מבחינתי אם הייתי יודעת שהחבילה שלי נגמרה לא הייתי ממשיכה לקבל טיפול במיוחד שאני צריכה עכשיו להוסיף עליהם מחיר מלא.
    תשובת הייתה שאני קיבלתי טיפול ואני צריכה לשלם עליו.
    בנוסף יש לי אצלה חבילה נוספת שמכילה 2 טיפולים שלא מימשתי השווה כמעט לסכום הטיפול שעשיתי.
    מכיוון שנשאר לי טעם רע מהטיפולים שלה הצעתי שבמקום החבילה שנשארה אצלה בסכום הזה שתקח אותו ככיסוי על הטיפולים שקיבלתי תשובת הייתה שהיא לא יכולה לעשות כזה דבר ולא מקובל עליה.
    רציתי לדעת מה צד החוק בענין האם אני מחויבת לשלם מחיר מלא על טיפול שקיבלתי שלא עזר וקיבלתי אותו בידיעה שאני לא צריכה להוסיף עליו כסף??

    אשמח לתשובה בהקדם.
    תודה מראש.
    עדן


    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • טיפול לייזר כשל
      ליאור חאיק, עו"ד | 23/02/2020 16:02

      מדובר במקרה מורכב וחסרים פרטים כדי להשיב באופן מדויק.

      מציע להתחיל מבדיקת ההסכם ולבדוק האם עמדו בהתחייבויות.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • טיפול ליזר
        עדן | 24/02/2020 07:31

        היי,
        השאלה שלי היא:
        האם כאשר קיבלתי טיפול על סמך זה שיש לי עדיין טיפולים שנשארו בחבילה שקניתי (טעות שלה היא אמרה לי שעדיין יש לי טיפולים) ולאחר מכן המטפלת דורשת כסף מלא על הטעות שלה האם בחובתי לשלם לה ?

        בברכה
        עדן

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
        • תשובה
          ליאור חאיק, עו"ד | 24/02/2020 21:18


          על פניו לא, אם כי אני מבין את הטענות של הצד השני ולא בטוח שאין להן בסיס.



          ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

          בברכה,

          ליאור חאיק, עו"ד
          מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

          לוי אשכול 31, רחובות
          טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
           
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש