מתוך: פורום רשלנות רפואית
 
  • הודעות שוטפות
  • תרופות בהיריון
    עדן | 03/02/2020 13:20

    שלום, אני בחודש השישי להיריוני הראשון. לפני כחודש רופא הנשים רשם לי אספירין. משיחה עם מכרות הבנתי שזו לא תרופה שמקובל לתת בהיריון ושהיא עלולה לגרום לתופעות כמו מיעוט מי שפיר. הפסקתי מיד לקחת את התרופה, והשאלה שלי היא - האם אפשר לתבוע את הרופא על כך שסיכן את העובר? 

     

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • האם תרופה לא מתאימה בהריון יכולה להוליד תביעה?
      עו"ד אביטל פז | 10/02/2020 12:35

      שלום רב

      בהעדר נזק אין מקום לתביעה. 

      לידה קלה ונעימה.


      בברכה,

      אביטל פז, עו"ד
      מנהלת פורום רשלנות רפואית

      ז'בוטינסקי 35, מגדל התאומים 2, רמת גן
      טלפון: 03-6136160; מייל: avital@tiran-paz.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש