שלום לכם
על פי חוק התקשורת החדש-בהמתנה לנציג שירות בחברת תקשורת-במקרה שלי חברת הוט-
ניתנת אפשרות שיחזרו אלי-במקום להמתין-ההתחייבות היא לעד 3 שעות.
מה החוק אומר לגבי הלקוח במידה ולא חזרו אלי בטווח השעות הזה?
כלומר חזרו למחרת בצהריים.
תודה
צהריים טובים,
נא הפנה את שאלתך לפורום צרכנות / תביעות קטנות באתר.
בכבוד רב, גיל קראוס, עו"ד מנהל פורום דיני נזיקין ופורום דיני ביטוח שדרות שאול המלך 8, בית אמות משפט, תל אביב טל': 03-6766602 ; מייל: gil@eghert-kraus.co.il