| היי, לא יודע אם זה הפורום הנכון אך אנסה בכל זאת.
יום שבת בערב שבת לנו הרכב באמצע נסיעה, אחרי נסיון תיקון קצר קראנו לגרר. החלטנו לשים את הרכב צמוד למוסך באור עקיבא שחבר המליץ עליו.
יום למחרת הגענו לדבר עם המוסכניק הסברנו את המצב וקיווינו לטוב.
המוסכניק לקח את המפתחות ואמר כרגע יש לי כמה דברים כאן לעשות בהמשך היום כשאתפנה אדחוף את הרכב לתוך המוסך בניוטרל ואבדוק.
לא קיבלתי שיחה במשך כל היום, החלטתי ליצור קשר בערב לשאול מה קורה, המוסכניק אמר לי שלא בדקו כי לא היתה אפשרות להכניס את הרכב למוסך בניוטרל בגלל הגשמים.
יום למחרת שוב התקשרתי בשעה 13:00 שאלתי לגבי הרכב, נאמר לי שבודקים אבל אין מענה לגבי מה מקור התקלה.
עוד יום עובר, לא יוצרים איתי קשר. יצרתי קשר בעצמי שאלתי מה העדכון, עדיין אין מענה, בערב מתקשר אליי ב6 אחד העובדים במוסך ואומר לי שיש חשש שהבעיה במשאבת דלק זה מה שהחשמלאי מאמין שהמקור של התקלה. ובנוסף כנראה בגלל רוחות וגשמים משהו עף לכיוון הרכב והתנפצה השמשה האחורית ושואל אותי אם יש לי ביטוח שמשות, כאשר אמרתי שאין פנה למוסכניק הראשי ואמר שנדבר.
יום אחרי זה לקחנו את הרכב בגרר למוסך אחר שתיקן את הבעיה במחיר נמוך מאוד אך הבעיה שנוצרה מהשבר של החלון, אחרי בדיקה פשוטה של מחירים במספר מקומות מסתכם באישור ה1500 שקלים.
ניסינו לדבר עם המוסכניק שיטפל במקרה דרך ביטוח מוסך, או לפחות התערבות חלקית.
הוא מתנער לגמרי מאחריות וטוען שמבחינתי לא קיבלתי ממך בכלל מפתחות.
אשמח לעצות, כיצד להמשיך מכאן. תודה
|