אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מסך טלוויזיה חדשה שהגיע שבור

  • מסך טלויזיה חדשה שבור
    מכטינגר רן | 27/11/2019 16:28

    רכשתי מסך טלויזיה סמסונג 55 אינץ בתאריך 21-11-19 בחנות א.ל.מ. חדרה. המוכר פתח את הקפסה, כאשר נראה שכבר נפתחה בעבר. הוציא את הטלויזיה במקום , חיבר לחשמל לראות שאינה שבורה. הבחנתי בכל מיני פסים שחורים על המסך, הוא אמר שזה בסדר והכניס את הטלויזיה חזרה לקופסה וסגר אותה מחדש עם סלוטטיפ. המוכר הביא עגלה הניח את הטלויזיה על העגלה והוביל אותה עד לרכב שלי.הכניס אותה לרכב ונסעתי הביתה . יש לציין שהמוכר אמר לי שיש באפשרותי להזמין מתקין אבל אם אני רוצה אני יכול להתקין אותה בעצמי והמתקין יבוא להדרכה יותר מאוחר לפי זינון מהחברה.

    הגיעתי הביתה ונהוצאתי את הטלויזיה מהקופסה על מנת להתקין אות במקום הטלויזיה הקימת ולהשתמש באותו המתלה. כאשר פירקתי את הטלויזיה שלי התברר שהברגים לחיבור המכשיר החדש אינם מתאימים. בעצת המוכר בחנות הכנסתי את המכשיר חזרה לקופסה והזמנתי מתקין מהחברה. המתקין הגיע ביום שלישי 26-11-19 הוצאנו את הטלויזיה מהקופסה הוא התקין את המתלה עם הברגים שהוא הביא והטלויזיה נתלתה במקום המכשיר הישן, המכשיר החדש חובר לחשמל ואז התברר שיש שבר במרכז המסך בצורת ריבוע ועוד סדקים.

    המתקין אמר שאנחנו שברנו את המסך ושהוא לא לוקח אחריות. כאן יש לציין שהמתקין השתמש במברגה חשמלית להידוק הברגים כאשר למעשה יש לסובב רק כ- 3 סיבובים להידוק הברגים. כאשר הבן שלי העיר לו " מדוע אתה משתמש במברגה חשמלית " הוא נענה: שכך הוא רגיל.

    לפי הנזק הנראה, נראה לי שבאמת בזמן חיזוק הברגים יתר על המידה והזעזועים שהמסך קיבל, עלול היה להיגרם הנזק הנ"ל שמראה את איזור הפגיעה שמתאים, פחות או יותר , לאיזור חיזוק פלטת התליה של המסך.

    חברת SAMLINE , השרות של סמסונג, והחנות אינם מוכנים להכיר בנזק שכנראה נגרם בגלל ההתקנה ומטילים את האחריות עלי. הם אינם מוכנים להחלפה ואומרים שהנזק נגרם על ידי בזמן שניסיתי להתקין את הטלויזיה כאשר אני בכלל לא הגעתי למצב בו היה באפשרותי לבצעה את ההתקנה.

    מאחר ושילמתי בכרטיס אשראי ביטלתי את הכרטיס בטרם הגיע החיוב לחברת האשראי.

    ברצוני לקבל יעוץ מה הדרך הטובה ביותר לצאת מהתיסבוכת לטובת כולם

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מסך טלוויזיה חדשה שהגיע שבור
      ליאור חאיק, עו"ד | 27/11/2019 19:40

      י לפי הדברים שתיארת זכותך לבטל את העסקה מאחר ומדובר באי התאמה יסודית.

      שנן מספר אפשרויות-

      לבטל את החיוב דרך חברת כרטיסי אשראי ולהמתין שהחברה תגיש תביעה ואז להתגונן.

      לספוג את החיוב, במידה וחברת כרטיס האשראי לא ביטלה את החיוב, ולהגיש תביעה קטנה.



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • בעיות אם מסך טלויזיה
        יאנה | 27/10/2021 20:14

        שלום רב הסיפור שלי מוד ארוך ומסובך ב30.10.2020 קבלתי טלויזיה סמסונג 70 אינץ במחיר 3950 אחרי מס חודשים טלויזיה הפסיקה לעבוד הזמנתי טכנאי מה שרות אלקטרוניקס פרו והוא אמר אין מה לעשות לוח אם נשרף אי אפשר לתקן ואמר שאפשר לעשות שדרוג לדגם יותר מתקדם בתוספת תשלום 4.500 שח כולל אחריות ל 3 שנים מלא(עסקה טלפונית מול נציגה והיא לא הסבירה שאחריות לא כולל שבר או כל נזק במסך)קבלנו מסך חדש ב27.07.2021
        תוך חודשיים מסך התפוצץ ואני שוב הזמנתי טכנאי וטכנאי(ב11.10.2021) בלי לבדוק עשה דיווח לחברה שזה נזק שלנו אין מה לעשות אלא רק לקנות טלוויזיה חדש במחיר 6200
        לא הסכמתי וביקשתי שיחת מנהל כי אין דבר כזה תוך חודשיים מתפוצץ מסך וחברה אפילו לא מנסה לעזור בתיקון ישר דופקת מכירה חדשה
        מנהלת חזרה וגם הסבירה שאין מה לעשות אין אחריות ומה שהיא יכולה לעשות זה לסדר דגם יותר מתקדם במחיר 5.600
        דגם יותר טוב של שנת 2021 
        סיכמנו על תשלום במזומן שקודם יגיע נציג ב19.10.2021 לקחת כסף ואחרי זה שולחים טלויזיה חדשה ב26.10.2021
        המסך הגיע כולו כתמים לכלוך ומים,תביעות אצבע שריטות
        בלי מגן מסך(מדבקה)
        בהפעלה ראשונה ישר קפצו הגדרות בעברית כאילו כבר השתמשו במסך
        אני מתקשרת לטכנאי הוא לא עונה,השארתי הודעה לחזור,לא חזר
        מתקשרת לשרות לקוחות מספרת הכל ומה נציג שואל את בטוחה שהזמנת מסך חדש???אמר שפניה נקלתה ומנהל יחזור מחר עד שעה 11-00אך מנהלת חזרה בשעה 15
        אחרי שאני כבר התפוצצתי בבחי היא שלחה טכנאי כדי לצלם מסך ולפתוח קריאה ליבואן 
        הגיע טכנאי צילם מסך ופשוט אומר נו מה את רוצה מסך מלוכלך אבל עובד אני רק שאלתי איך זה אפשרי מוצר חדש מאריזה מלוכלך מלא תביעות האצבעות שריטות בלי מגן מסך עם סימנים כאילו פתחו מסך או החליפו או לא יודעת מה?כבר היו הגדרות בעברית?איל זה אפשרי?
        והוא עונה אין שום תקלה הכל תקין!!!(בזמן הבדיקה בעלי היה על קו)
        מה אני יכולה לעשות כי שלמתי כבר 14.000 אלף ויושבת עם מסך לא חדש

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק