רכשתי מסך טלויזיה סמסונג 55 אינץ בתאריך 21-11-19 בחנות א.ל.מ. חדרה. המוכר פתח את הקפסה, כאשר נראה שכבר נפתחה בעבר. הוציא את הטלויזיה במקום , חיבר לחשמל לראות שאינה שבורה. הבחנתי בכל מיני פסים שחורים על המסך, הוא אמר שזה בסדר והכניס את הטלויזיה חזרה לקופסה וסגר אותה מחדש עם סלוטטיפ. המוכר הביא עגלה הניח את הטלויזיה על העגלה והוביל אותה עד לרכב שלי.הכניס אותה לרכב ונסעתי הביתה . יש לציין שהמוכר אמר לי שיש באפשרותי להזמין מתקין אבל אם אני רוצה אני יכול להתקין אותה בעצמי והמתקין יבוא להדרכה יותר מאוחר לפי זינון מהחברה. הגיעתי הביתה ונהוצאתי את הטלויזיה מהקופסה על מנת להתקין אות במקום הטלויזיה הקימת ולהשתמש באותו המתלה. כאשר פירקתי את הטלויזיה שלי התברר שהברגים לחיבור המכשיר החדש אינם מתאימים. בעצת המוכר בחנות הכנסתי את המכשיר חזרה לקופסה והזמנתי מתקין מהחברה. המתקין הגיע ביום שלישי 26-11-19 הוצאנו את הטלויזיה מהקופסה הוא התקין את המתלה עם הברגים שהוא הביא והטלויזיה נתלתה במקום המכשיר הישן, המכשיר החדש חובר לחשמל ואז התברר שיש שבר במרכז המסך בצורת ריבוע ועוד סדקים. המתקין אמר שאנחנו שברנו את המסך ושהוא לא לוקח אחריות. כאן יש לציין שהמתקין השתמש במברגה חשמלית להידוק הברגים כאשר למעשה יש לסובב רק כ- 3 סיבובים להידוק הברגים. כאשר הבן שלי העיר לו " מדוע אתה משתמש במברגה חשמלית " הוא נענה: שכך הוא רגיל. לפי הנזק הנראה, נראה לי שבאמת בזמן חיזוק הברגים יתר על המידה והזעזועים שהמסך קיבל, עלול היה להיגרם הנזק הנ"ל שמראה את איזור הפגיעה שמתאים, פחות או יותר , לאיזור חיזוק פלטת התליה של המסך. חברת SAMLINE , השרות של סמסונג, והחנות אינם מוכנים להכיר בנזק שכנראה נגרם בגלל ההתקנה ומטילים את האחריות עלי. הם אינם מוכנים להחלפה ואומרים שהנזק נגרם על ידי בזמן שניסיתי להתקין את הטלויזיה כאשר אני בכלל לא הגעתי למצב בו היה באפשרותי לבצעה את ההתקנה. מאחר ושילמתי בכרטיס אשראי ביטלתי את הכרטיס בטרם הגיע החיוב לחברת האשראי. ברצוני לקבל יעוץ מה הדרך הטובה ביותר לצאת מהתיסבוכת לטובת כולם
|