| שלום רב , יש לי בעיה עם החברה שמספקת שירותים אינטרנט . אני מנסה להתנתק מהשירותהם , להחזיר ציוד , ולקבל החזר כספי . ההסכם נחתם ב29.09.19 , לפי ההסכם הייתי אמור לקבל אינטרנט במהירות עד 100 מגה . למעשה קיבלתי מקסימום 20 - 25 מגה . הנתב שקיבלתי היה לא תקין , מה שתועד על ידי הטכני ב\" גישה מרחוק \" . לאחר מיספר פניות לתמיכה טכנית הוחלת להחליף את הנתב לחדש . עכשיו הייתי רוצה להחזיר הנתב , לבתל ההסכם , ולקבל החזר כספי עבור ערך הנתב . בהתם לתוכן התקנון של החברה : \" להפסיק חוזה , להחזיר את הציוד , ולקבל החזר כספי אפשר תוך 14 ימי עסקים . בתנאי - שהמכשיר ארוז באריזה מקורה , ולא היה בשימוש .\" הנתב החדש קיבלתי ב7.11.19 , והוא עדיין ארוז , חדש לגמרי . הכל תואם את האומור לעיל , אני לא רואה שום סיבה לסירובהם . אבל כל פעם שאני מנסה ליצור איתם קשר מעבירים אותי משלוחה לשלוחה , ועדיין לא קיבלתי תשובה חיובית . ברצוני לקבל עצה מה לעשות במצב זה .
בברכה אלכסנדר.
|