| צהריים טובים,
קודם כל נציג של חברת הביטוח מחייב בדבריו את חברת הביטוח. לגופו של עניין, צריך להבין מה גרם לשינוי בעמדה, האם מדובר במידע רפואי שלא מסרת או בעיה רפואית אקוטית. בנוסף יש לבחון את השיחה עצמה. אם הייתה התחייבות מפורשת שלא יהיו דרישות נוספות לכאורה חברת הביטוח לא זכאית להעמיד דרישות אלו. בכבוד רב,
גיל קראוס, עו"ד
מנהל פורום דיני נזיקין ופורום דיני ביטוח
שדרות שאול המלך 8, בית אמות משפט, תל אביב
טל': 03-6766602 ; מייל: gil@eghert-kraus.co.il
|