מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • תביעה חברת ביגוד
    אןךיר | 15/10/2019 12:18

    שלום,
    לפני כמה ימים מכרו באתר של( רנואר חברת ביגוד)
    נעליים במחיר של 0 ש"ח
    לאחר ההזמנה קבלתי אישור על הקנייה במייל לאחר מספר ימים קבלתי בנוסף אישור רכישה וקבלה,
    נוסף על כך הם שלחו סמס שבקרוב מאוד ההזמנה תיהיה מוכנה ויהיה ניתן לקחת אותה מהסניף.
    היום בבוקר הם שלחו לי את הסמס הבא,

    לקוח יקר,
    בעקבות תקלה טכנית
    שארעה בין התאריכים 10.10.19 - 13.10.19 במערכת אתר הסחר, הוצגו נעלי סניקרס לידס במחיר 0.00 ש"ח, שכאמור אינו מחירן בפועל.
    הזמנות שבוצעו במועד זה תחשבנה כמבוטלות מאחר ובפועל לא בוצעה עסקה ולא הועברה תמורה בגין הטובין.
    עמך הסליחה על אי הנוחות.
    התקלה תוקנה, והנכם מוזמנים לבצע את עסקת הרכישה בשנית.
    בכל פניה בנושא נשמח לעמוד לשירותכם.
    1-800-255-225
    אני מעוניין לדעת אם יש כאן עילה לתביעה
    תודה רבה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • האם פרסום שגוי באתר מקנה עילה להגשת תביעה ייצוגית?
      עו"ד עמירם טפירו | 07/11/2019 16:49

      שלום וברכה,

      פנייתך מגלה עניין. איני בטוח האם ההיקף מצדיק הגשת תביעה ייצוגית בעניין.

      אני ממליץ לך לפנות לעו"ד לייעוץ פרטני בסוגיה


      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש