מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • טיסות אל על
    חנה | 07/11/2019 09:23

    שלום רב.

    רכשנו כרטיסים דרך סוכן לטיסת אל על ללוס אנג'לס. הטיסה של אל על חזרה בוצעה באמצעות חברת אלסקה עם קונקשיין בסן פרנסיסקו. הטיסה יצאה באיחור של שעתיים לפיכך לא הצלחנו לתפוס את טיסת הקונקשיין של אל על. לא היה אף נציג של אל על בשדה כיוון שהטיסה יצאה והדלפק נסגר.

    אחרי התרוצצויות בשדה התברר לנו שמישהו רשם אותנו לטיסה של יונייטד שיוצאת בלילה מבלי ליידע אותנו. נאלצנו להמתין שמונה שעות בשדה עד לטיסה ביונייטד.

    כאשר נחתנו, התברר כי הכבודה שלנו לא הגיעה.

    מילאנו דו"ח על אבדן הכבודה ונאמר לנו כי נקבל את המזוודות הביתה תוך 24 עד 72 שעות.

    עברו שמונה ימים והמזוודות לא הגיעו. באל על לא מוכנים לנסות לאתר את המזוודות ומפנים אותנו ליונייטד, ביונייטד טוענים שהאחריות היא של אל על אבל הבטיחו לנסות לעזור בינתיים ללא תוצאה.

    אנו מבקשים לשאול:

    א. איזה פיצוי מגיע לנו על הפסד טיסת הקונקשין וההמתנה המייגעת בשדה. מי אחראי לפצותנו? אגב היו איתנו כעשרים אנשים שהפסידו את טיסת ההמשך והיו אובדי עצות כמונו זמן רב בשדה התעופה של סן פרנסיסקו.

    ב. איזה פיצוי מגיע לנו על אובדן שתי המזוודות שלנו, ו האם אלעל אחראית או יונייטד כל אחד מהחברות מטיל את האשמה על האחא למי להפנות את הדרישה.

    בברכה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • פיצוי בגין איחור
      עו"ד עמירם טפירו | 07/11/2019 17:04

      חנה שלום,

      צר לי על המתואר בפנייתך.

      יחד עם זאת, פורום זה עוסק בתביעות ייצוגיות ולא בבירור תביעות אישיות.

      אני ממליץ לך להעלות את פנייתך במסגרת פורום תביעות קטנות.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש