מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • ביטול טיסה
    לילי | 05/11/2019 16:30

    חמי הזמין טיסה לוילנה וכשכבר הגיע לשער העלייה למטוס, הודיעו שהטיסה בוטלה, ללא תחליף.

    כבר יותר חודשיים שאני מתכתבת ומדברת בטלפון עם חברת התעופה (WizzAir). 

    פיצוי הם לא מוכנים לתת אלא רק החזר 2000 ש"ח על 2 כרטיסי הטיסה שבוטלה, העניין הוא שגם את הכסף הזה הם לא מחזירים ואני לא מצליחה לקבל תשובה למה ואיפה זה עומד.

    למי אני יכולה להתלונן? האם ל-ODR האירופאי או לרשות להגנת הצרכן בארץ (הטיסה היתה מהארץ)

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • תביעה קטנה נגד חברת תעופה
      ליאור חאיק, עו"ד | 05/11/2019 17:59

      היי לילי,

      מגישים תביעה קטנה, אפשר לבד או באמצעות עו"ד לצורך ניסוח והכנה.



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש