שלום.
הגשתי בעצמי תביעה קטנה וגיליתי שפרט טכני חמק ממני: הגשתי בקשה לפיצויים לדוגמא לפי סעיף 31 לחוק הגנת הצרכן, אולם לא שמתי לב שחובה עלי לפנות בדרישה הכספית אל הנתבעת טרם להגשת התביעה. אני מעוניין למשוך את התביעה, לתקן את הטעות הטכנית שלי ולהגיש את התביעה שוב.
מה הטרמינולוגיה שעלי להשתמש בה כשאני פונה אל מזכירות בית המשפט? האם עלי לבקש למשוך את התביעה או שעלי לבקש למחוק את התביעה? תוכלו בבקשה להסביר את ההבדל בין הבקשות?
|