מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • הגשת תביעה למען הצדק ופיצוי ב1000000
    ודים | 11/09/2019 17:37


    תוכן הפנייה

    קניתי טרקטורון חדש מיבואן,הגיע אלי עם תקלה במנוע,הודעתי על תקלה ליבואן והתשובה התיתה שאין להתייחס לזה ולהמשיך בשימוש כרגיל בטיפול לאחר הרצה הם טיפלו בזה.לאחר טיפול ראשון במוסך שלהם לבדיקת טרקטורון שוב חזר אלי עם תקלה,היה במוסך 3 ימים.ביקשתי ביטול עיסקה או החלפת טרקטורון וקיבלתי סירוב,אמרו שהם יקחו אותו לבדיקה במוסך יותר מומכה (מה מוסך הראשון שלהם לא מספיק מומחה?!).נתתי להם עוד צ'אנס אחד ולקחו לבדיקה שנית.לאחר 7 ימים שטרקטורטן במוסך"יותר מומחה" אמרו שהכול טופל ואין יותר תקלה.כאשר באתי לקחת את הטרקטורון שוב פעם הופיע התקלה.ביקשתי שוב לבטל עיסקה או לספק טרקטורון חדש ותקין שעבורו שילמתי ושוב קיבלתי תשובה שלילית.העניין והשתלשלות של הדברים והפגנת כוחניות של החברה כלפי איינה צודקת . אני רוצה להגיש תביעה כדי שיתנו לי את מה שמגיע לי בתמורה לכסף ששילמו להם,שנית רוצה ללמד אותם לקח פעם ולתמיד שאין לזלזל הלקוחות שלהם,וצריך להתייחס ללקוחות בפרט ולא להלביש עליו שבלונה ניהולית כולשהיא,כי אני אדם עם זכויות ולא פחות מהם.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • הגשת תביעה רגילה
      עו"ד עמירם טפירו | 07/10/2019 18:55

      ודים שלום,

      צר לי על המתואר בפנייתך.

      בכל מקרה, פורום זה עוסק בתביעות ייצוגיות ולא בתביעות "אישיות" (שזה המקרה העומד בבסיס שאלתך). אמליץ לך להעלות את שאלתך בפורום בתי משפט או בפורום תביעות קטנות (תשומת ליבך למגבלת הסכום אותו ניתן לתבוע במסגרת תביעה קטנה).


      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש