* הזמנו טלויזיה ושילמנו. המוכר אמר שהספק יתקשר אליי תוך 2-3 ימים ויתאם אספקה. * 8 ימים אחרי ועדיין לא התקשרו אלינו, יצרתי קשר עם המוכר והוא דאג שיחזרו אליי מיידית. * באותו היום (יום שני) חזר אליי הספק ותואם לי אספקת הטלויזיה ליום חמישי בין השעות 9:00 ל-13:00 * ביום רביעי בשעה 17:00 קיבלתי SMS שהאספקה תהיה בין השעות 11:40-13:40 עם צפי הגעה לשעה 12:10 יחד עם קישור שאוכל לעקוב אחר זמן ההגעה הצפוי * ביום חמישי (יום האספקה) קיבלתי הודעת SMS ב-9 בבקר שהמוביל מתעכב בכניסה לקישור עודכנה שעת האספקה ל- 14:00 במהלך היום נכנסתי שוב לקישור ושעת האספקה עודכנה מספר פעמים: 15:58, 16:34 המוביל לא התקשר אליי כלל עד 16:00 להודיע לי שיגיע ב-16:30. הסברתי לו שכל היום חיכינו לו ללא שום עידכון וביקשתי שיחכה 15 דקות ואישתי תגיע עד 16:45 (הוצאת ילדים מהגן), הנהג לא הסכים לחכות. מכאן כבר התחלתי לעשות טלפונים לחנות שהזמנתי אליה, לספק, ואז לחברת השליחויות. בסוף חזרו אליי לשאול מה הבעיה. הסברתי ובסוף חזרו אליי להגיד לי שהוא יגיע ב-16:45. בקיצר, יום עבודה שלם של אישתי (ששווה הרב היותר ממה שעולה המשלוח) הלך כיום חופש בגלל כל הדחיות וחוסר העדכונים שלהם.
האם יש למי לפנות? האם מגיע לנו פיצוי כלשהו - ממי? האם מגיע לי פיצוי כלשהו?
|