| שלום רב,
במהלך החודש האחרון ביצעתי מספר רכישות מחברת אמזון עבור חברה בע״מ בגדי עבודה, ציוד למחסן מספר פריטים, כיסא גלגלים חדשים להביא שמשמש כמנכ״ל. מצלמות , כרטיסי זיכרון, וכו וכו'. כל העסקאות התנהלו קשורה והסחורה כך הובטח תגיע לכתובת שיש לנו בארה״ב כמאסף (מחסן שמאגד לנו את החבילות ושולח אותם לארץ) אחרי שביצעתי את הרכישה של הכיסא גלגלים אמזון החליט לחסום לי את העסקה מחשש שגובה עסקה כזה עשוי כביכול להונות אותם. הם ביקשו מסמכים כדי שהקבוצה המתמחה באמזון תבחן את הדוקומנטים מחברת כרטיסי האשראי. אמזון ארה״ב דחו את המסמכים שחברת האשראי סיפקה לי בניהם הצהרה מטעמם הכוללת שני כתובות בארץ ובארהב של מחסן המאסף בתצהיר למרות זאת הם דחו את המסמכים לא ציינו פרטים ליצירת קשר ולא ציינו למה הם דוחים את המסמכים. 1. כתוצאה מהחסימה אין לי אפשרות לבדוק את הסטטוס של כל המוצרים שהזמנתי כרגע עולה כי לפחות 4 מהם לא הגיעו למחסן בארה״ב 2. אמזון אחרי שיחות ושיחה אחת מוקלטת במשך חצי שעה הציעו שנציג אולי יחזור אלי תוך 24 אבל הם לא התחייבו. 3.הנזק הוא שהם לא מוכנים גם לספק לי גישה לחשבון לעסקאות שכן צלחו וגם לא לאלה שלא צלחו המשמעות היא שאין לי אפשרות לדווח לרואה החשבון על הרכישות לעסק בהתאמה לעסקאות שכן נסלקו הם לא מוכנים פשוט לספק לי חשבוניות על מה ששילמתי!!!! כתוצאה מכך גם אני לא יודע איזה מוצרים נוספים עלי להזמין מחשש שהם אולי יגיעו מאוחר יותר ואז איחוד החבילות לא יהיה רלוונטי, רכשתי את אותו מוצר פעמיים, וההחזרה תהיה מסורבלת ואני גם אפסיד את המיסים בדרך.
אשמח לדעת האם כחברה פרטית בע״מ יש לנו לגטימציה לתבוע את אמזון והאם לאמזון יש נציגות משפטית בישראל?
תודה
|