מתוך: פורום ביטוח לאומי
 
  • הודעות שוטפות
  • דמי אבטלה
    טלי | 15/08/2019 23:04

    שלום,


    סיימתי לעבוד ואישרו לי דמי אבטלה.
    עד עכשיו עבדתי כשכיר ובנוסף אני עצמאי עוסק פטור שאינו עונה להגדרת עצמאי על סמך הכנסותיי מעסק זה.


    1. במכתב האישור שקיבלתי מפורט שנוכה מהתשלום ביטוח בריאות ע"ס 117 ש"ח.
    בנוסף למכתב זה קיבלתי עוד מכתב ובו עליי לשלם עבור החודשים הבאים בכל חודש 175 ש"ח עבור דמי בריאות + ביטוח לאומי.
    האם זה אמור להיות כך? מדוע אני צריך לשלם פעמיים? לא הצלחתי להבין את הנושא דרך ביטוח לאומי


    2. מופיע בטבלת הפירוט "ניכוי הכנסות" ע"ס 84.32 ש"ח. מה זה אומר?

    3. במידה ויהיו לי הכנסות מהעסק העצמאי בזמן האבטלה, האם ההכנסות האלו ינוכו במלואן מדמי האבטלה שלי או רק חלקן? כיצד ניתן לחשב את גובה הניכוי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש