מתוך: פורום אתיקה מקצועית
 
  • הודעות שוטפות
  • האם הפניית עו"ד במכתב לשירות לקוחות של חברה
    S | 29/07/2019 01:42

    האם פניה במכתב התראה להשלמת עסקה צרכנית למחלקת שירות לקוחות של רשת ידוע היא עבירה על כללי האתיקה ? או שעל העו"ד לאתר את הלשכה המשפטית ולהפנות אליה את המכתב ?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • פניה אל מח' שירות לקוחות
      עו"ד מייק יורק | 06/08/2019 14:28

      שלום


      עו"ד ראשי לפנות אל מחלקת שירות לקוחות או לכל אורגן רלוונטי ולגיטימי באותו תאגיד.


      אין חובה לאתר את ב"כ החברה או הלשכה המשפטית.


      יחד עם זאת, מקום שהמענה התקבל מב"כ החברה (פנימי או חיצוני), אין אפשרות "לעקוף" אותו ולפנות לאורגנים של החברה, יש להשיב רק לב"כ החברה.


      אני מקווה שסייעתי.


      בברכה,

      מייק יורק, עו"ד
      מנהל פורום אתיקה מקצועית

      נירים 3, בית קנדה, אגף B, קומה 2, תל אביב
      טל': 03-9445065 ; מייל: etika@advocate.cc

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
    • פניה אל מח' שירות לקוחות
      עו"ד מייק יורק | 06/08/2019 14:28

      שלום


      עו"ד ראשי לפנות אל מחלקת שירות לקוחות או לכל אורגן רלוונטי ולגיטימי באותו תאגיד.


      אין חובה לאתר את ב"כ החברה או הלשכה המשפטית.


      יחד עם זאת, מקום שהמענה התקבל מב"כ החברה (פנימי או חיצוני), אין אפשרות "לעקוף" אותו ולפנות לאורגנים של החברה, יש להשיב רק לב"כ החברה.


      אני מקווה שסייעתי.


      בברכה,

      מייק יורק, עו"ד
      מנהל פורום אתיקה מקצועית

      נירים 3, בית קנדה, אגף B, קומה 2, תל אביב
      טל': 03-9445065 ; מייל: etika@advocate.cc

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש