מתוך: פורום אתיקה מקצועית
 
  • הודעות שוטפות
  • התנהגות בזוייה של עו"ד
    גלי | 06/08/2019 11:38



    שלום רב

    הגשתי תביעה ע"ס חצי מיליון ש. זאת תביעה בסיבוב שני ואסביר:

    בתביעה הראשונה ניצחתי אך השופט עשה טעויות בפסק הדין (ידוע כשופט בעייתי מאוד)

    הצד השני ניצל את הדבר והגיש ערעור למחוזי

    המחוזי החליט להחזיר את התיק לשלום. כלומר כל ההליך מההתחלה. סיבוב שני

    בדיון המקדמי עורך דיני ניסה להשפיע עלי להתפשר על 60 אלף (60 אלף מתוך חצי מיליון!!!) בכל מיני תירוצים הזויים על אף שניצחתי בסיבוב הראשון 

    לאחר מכן, מחוץ לבימש הוא ממש השתולל שלא רוצה לטפל בתיק. אין לי מושג קלוש מדוע. זאת על אף שהשותף שלו (הכין את התביעה) טען בפני שיש לי סיכוי טוב לזכות

    במצב כזה לא רציתי/יכולתי שייצג אותי. לא יכולתי לסמוך עליו ונאלצתי לקחת עו"ד אחר לצורך פשרה

    לא היה לי כסף לשכור עו"ד אחר (לא עלה בדעתי לפנות לסיוע המשפטי)

    אותו עו"ד שהשתולל, ידע שהפסדתי 1.5 מיליון ש מצוואה מזוייפת (אף הבטיח שיעזור לי לפסול אותה)  ולמרות זאת השתולל

    בסופו של דבר נאלצתי לשכור עו"ד לצורך פשרה. נשארתי עם 80 אלף ש ואני מוכרת ברווחה כנזקקת

    בכוונתי להתלונן עליו בלשכה וגם לתבוע אותו

    מה אתם מייעצים לי: תלונה או תביעה. אני חסרת אונים

    האם יש סיכוי שהתלונה תתקבל. אם לא, האם עדיף לתבוע אותו

    הרבה תודה


    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • טיפול משפטי וטענות נגד עורך הדין
      עו"ד מייק יורק | 06/08/2019 14:08

      שלום


      לא ניתן לתת יעוץ משפטי והמלצה משפטית מבלי לבדוק את התיק והמסמכים המדוברים.

      עליך לפנות לייעוץ משפטי פרטני בעניין.

      יש לקחת בחשבון כי תביעה ללא עילה יכולה להדחות תוך פסיקת הוצאות, כך פני הדברים בייחס לתלונה, במקרים מסוימים הגשת תלונה עשויה להביא לתביעת לשון הרע.


      משכך ראוי לנהוג באחריות ולקבל ייעוץ משפטי מלא לפני נקיטת כל הליך.



      בברכה,

      מייק יורק, עו"ד
      מנהל פורום אתיקה מקצועית

      נירים 3, בית קנדה, אגף B, קומה 2, תל אביב
      טל': 03-9445065 ; מייל: etika@advocate.cc

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש