| רכשתי ב״קרייזי ליין״ סניף קניון קרית אונו, שני זוגות מכנסיים, שמאוד אהבתי ב-8.7.19, לאחר לבישה חד פעמית, של אחד הזוגות ב-16.7.19, גליתי ב-18.7.19 (כשרציתי ללבוש אותם שוב), שהתפר המרכזי, של איזור הישבנים יצר חורים לאורך כל התפר. מכיון, ששני הזוגות יוצרו ע״י אותה חברה ומאותו סוג בד וראיתי, שגם הזוג השני מועד להיפגם כמו האחר באם אלבש אותו, ניגשתי היום ה-19.7.19 לחנות עם שני הזוגות וביקשתי לקבל את כספי בחזרה, מכיון, שאיני מעוניינת במכנסיים באיכות ירודה. הריאתי למוכרת בשם טלי את הקרעים, שנוצרו בבד לאורך התפר אך היא אמרה, שהיא לא רואה כלום, ושבעצם בכל מכנסיים יש חורים כאלה מהתפר. היא הסכימה לתת לי זיכוי על המכנסיים, שלא לבשתי אך את הזוג השני היא תשלח למעבדה שלהם לבדיקה. היא מאוד נצמדה למדיניות חוק החזרה והתעלמה לגמרי מהמחויבות, של החברה לאיכות המוצר. התעורר ויכוח מאוד לא נעים, הסתובבתי בחנות מתוסכלת ולא מצאתי שום בגד אחר בכדי לממש את הזיכוי, מכיון, שלדעתי החברה צריכה לקחת אחריות מלאה על הפגם והאיכות של הבגדים שלה. כעת אני מחכה לתוצאות בדיקת המעבדה, של ״קרייזי ליין״, שיגיעו תוך שלושה עד ארבעה ימים. ברצוני לדעת, אם במקרה ואכן המעבדה תאשר את הטענה שלי, האם זכותי לדרוש על פי חוק החזר כספי מלא על שני הזוגות? ואם במקרה שהמעבדה תשלול את טענתי, האם יש גוף/חוק, שיעמוד לצידי ויעזור לי לבדוק את איכות המוצר והנחייה להגשת תביעה משפטית?..
אני מאוד מעריכה ומודה לכם על האפשרות ההתנדבותית שלכם לייעוץ משפטי.. וסליחה, שהארכתי בדברים.
אשמח למענה מהיר בהקדם.
תודה רבה
|