אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

האם ניתן לדרוש החלפת מוצר תקול?

  • חנות
    שלום | 23/06/2019 17:35

    שלום

    באוגוסט בשנה שעברה רכשנו, בחנות אייבורי בראשל"צ, מחשב נייד מסוג lnovo לבננו הסטודנט שילמנו מעל ל 4000 ₪ והובטח לנו שקיבלנו מחשב מצוין שישרת את בננו הסטודנט נאמנה כולל שנה אחריות

    הבן הגיע מטיול אחרי צבא באוקטובר ישר ללימודים ואז גם הופעל המחשב לראשונה מאז ועד עתה המחשב קורס פעם אחר פעם בטיפול מול השרות הטכני קיבלנו הנחיות איתחול ופרמוט חוזרות ונשנות שהועילו לפרק זמן קצר ושוב הבעיה חזרה. לאחר שיחה עם שרות התמיכה ( שכללה נסיונות אינסופיים לקבל מענה ומענה רק לאחר שיחה עם חנות אייבורי) הוחלט לשלחו למעבדה המחשב נשלח אליהן "תוקן" והוחזר לאחר כחודש שוב החלו בעיות במסך ובכלל . לאחר שיחות עם אייבורי, המוכרים, ביקשנו לקבל מחשב אחר כי לדעתנו המוצר הגיע אלינו במצב לא תקין ,ועם בעיות חוזרות כל השנה אייבורי התנערה מאיתנו בטענה כי זה לא בכתב האחריות ותכף נגמרת האחריות ואז כנראה גם לא יהיה עם מי לדבר.

    נשמח לעזרתכם

    בברכה

    ירדן ושמעון סער יבנה.

     0523280409.- ירדן

    0523445431-שמעון

     

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • האם ניתן לדרוש החלפת מוצר תקול?
      עו"ד אבי קיסוס | 25/06/2019 22:19

      על פניו ולפי הסיפור שלכם קיבלתם מוצר תקול. 

      לדעתי, במקרה זה, וככל שאייבורי לא מחליפים לכם את המחשב, יש עילת תביעה.
      אני מציע שתפנו לעו"ד, העוסק בתחום החוזים, שיוציא פניה לאייבורי ואם לא יעבוד תגישו תביעה קטנה. 




      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      שלהב 117 ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק