שלום רב הזמנתי מלון דרך חברת בוקיננג שמונה חודשים לפני נופש שתיכננתי. בדרכי לשדה התעופה קיבלתי הודעה למייל שההזמנה בוטלה בגלל בעיה עם כרטיס האשראי (אציין כי בפועל לא הייתה שום בעיה עם הכרטיס) . לאור זאת נאלצתי להזמין מלון ברגע האחרון ושילמתי מחיר גבוה בהרבה מהמתוכנן ( שילמתי 2850 דולר במקום 1600 דולר) . בשיחה שביצעתי עם שירות לקוחות של החברה הם טענו שהעיסקה היא בכלל ביני למלון ולא מול חברת בוקינג ולכן אין להם שום אחריות לנושא חיוב כרטיס האשראי (למרות שההזמנה והקשר היה רק מול חברת בוקינג ) . בסופו של דבר, הסכימה החברה להחזיר לנו רק 250 דולר ( 20% מהנזק הכלכלי) . אבקש לדעת האם ניתן לתבוע את החברה בבית דין לתביעות קטנות בארץ ? תודה
|