| שלום
גם אנחנו רכשנו מקרר ב2013 מהדגם שהסתבר בדיעבד שיש פגם בייצור שלו.
סבלנו מאד וכל פעם שילמנו לחברת השירות שלהם לתיקונים למיניהם, ואף אחד לא דאג לעדכן אותנו מהטכנאים שיש בעיה מובנית בדגם.
כל הזמן שלוליות מים וכל פעם ניקינו ואחרי כמה שבועות הכל מוצף מים, נורא.
וכעת המקרר שבק חיים ואינו מקרר בכלל.
כשהתקשרתי ליבואן רצה שאשלם לטכנאי שיבוא, ושאולי אצטרך לשלם על קומפרסור אע"פ שיש אחריות על הקומפרסור ל10 שנים( הוא לא הבטיח שזה יהיה בחינם, הטכנאי לטענתו צריך לבדוק ולראות אם זה אותו קומפרסור שיש עליו כביכול אחריות- יש לי מדבקה על המקרר שיש אחריות).
כשטענתי שהם היו צריכים להחליף לי מקרר ולא לדרוש עוד כסף לטכנאים, הוא אמר שאני מוזמנת לתבוע אותם.
האם יש דרך לקבל פיצוי בנושא בלי לשכור עורך דין ולהתחיל תביעה חדשה?
זה אותו מקרר שהיו עליו כבר תביעות ייצוגיות וכו' בעבר, אך, לא ידעתי, ראיתי רק לא מזמן באינטרנט.
תודה רבה.
|