שלום,
טאבלט של לנובו נקנה בחנות KSP במת"מ באוקטובר 2018. לאחר כחודש וקצת פקד ההדלקה שלו נתקע. פנינו ל-KSP לתיקון והם הפנו אותנו למעבדת CPM של לנובו שמספר הטלפון שלה רשום על גבי החשבונית. הטאבלט נמסר לתיקון במעבדת לנובו במסגרת האחריות וחזר מתיקון כשבטופס המעבדה צויין שהוא הגיע עם מעיכה בפקד ההדלקה (שאותו תיקנו) ושאם התקלה תחזור הוא יישלח להצעת מחיר. בהסתכלות על המכשיר נראה שיש פגיעה בפלסטיק מחפץ חד שכנראה קרתה (לדעתי) כשניסו לחדור כדי לתקן את פקד ההדלקה, ושבר קטן באותו אזור. המכשיר נמסר למעבדה דרך חברת שליחויות זיגזג שחברת לנובו הפנתה אותי אליה (כחלק מהשירות שלהם). למיטב ידיעתי כשמסרתי את המכשיר הוא היה ללא פגיעות אלה והן נגרמו במעבדה או בדרך אליה.
נציג חברת השליחויות צילם את המכשיר לפני המסירה וגם תיעד בטופס שהיתה "שריטה קלה במסך ומכות קלות בפינות המכשיר". לא צויין כלום על פקד ההדלקה.
מאז לא הצלחתי לקבל הוכחה מחברת לנובו שאכן המכשיר יצא ממני עם המכות שצויינו, למרות שבהתכתבויות שונות כולל מכתב התראה ששלחתי להם ציינתי שהמכשיר צולם טרם המסירה ושיבדקו מול חברת השליחויות ויוכיחו שהוא התקבל למשלוח עם פגיעה. הם שלחו תמונה עם מכה שצולמה במעבדה אבל לא ברור אם לפני או אחרי התיקון ולא תמונה שצילם הנציג במעמד המסירה. בנוסף הם לא תיקנו תקלה נוספת שדיווחתי עליה (נעילת מסך שלא משתחררת בפעם הראשונה) והמכשיר חזר עם תקלה נוספת שלא הייתה קודם -המיקרופון הפסיק לעבוד. כעת הם מציעים רק תיקון בתשלום ולא מוכנים לתקן במסגרת האחריות אפילו את שני הליקויים הנ"ל וממשיכים לטעון שהמכשיר הגיע עם המכות.
השאלה שלי היא האם יש עילה לתביעה והאם אני צריכה לתבוע רק את חברת לנובו או גם את חברת השליחויות? לפי הבנתי לנובו הם הלקוחות של חברת השליחויות ולא אני ובמידה והנזק קרה בעת המשלוח, זה עדיין באחריות לנובו לפצות אותי ולהתחשבן אחר כך עם חברת השליחויות אם ירצו. לחברת KSP לא פניתי שוב מאז שהפנו אותי למעבדת CPM. האם יש לי עניין כלשהו לתבוע אותם או להוסיף אותם לתביעה? תודה מראש,
אביבית
|