| שלום רב. לפני שלושה חודשים רכשנו תנור של beko מחברת ליאור, האספקה והשירות זה של brimag. נאמר לנו ברכישה שהתנור יגיע תוך שבעה ימי עסקים. התנור לא הגיע והתקשרנו ואמרו לנו שפתאום אין במלאי, אבל עוד שבוע זה אצלנו, וכך זה חזר על עצמו במשך שלושה חודשים, עד ששבוע שעבר קיבלנו את התנור בשעה טובה. העיכוב גרם לנו לעוגמת נפש גדולה, גם משום שרק התחתנו ולא היה לנו גז ותנור לשלושה חודשים, וגם משום שכל פעם השקענו בזה מאמץ פיזי ונפשי, אם בטלפונים ואם להגיע לחנות בפועל. לאחר שהתעקשנו רבות חברת ליאור מוכנה לפצות אותנו, אך הפיצוי הוא גם בדברים שאין לנו בהם שימוש וגם בסכום קטן בהרבה מכול עוגמת הנפש שנגרמה לנו. מה ניתן לעשות?
|