| שלום רב, אני עובדת מספר חודשים במשרה מלאה בעמותה. לפני כ-3 חודשים עודכנתי על ידי חברת הפנסיה שאין הפקדות מטעם המעסיק. כאשר הנושא הועבר לידיעת המעסיק, עדכנו שמשלמים כעת את הפנסיות ברטרו לכלל העובדים ושדאגו שלא יהיה פער של חצי שנה על מנת לא לפגוע בזכויות. יש לציין שמהתלוש שכר שלי יורדות ההפרשות שלי ושל המעסיק, אומנם לא מופקדות בקרן פנסיה וקרן ההשתלמות. עד כה עודכנו הפנסיות וקרן ההשתלמות עד לחודש ספטמבר 2018. ברצוני לדעת האם אכן הזכויות לא נפגעות, האם ההתנהלות הינה חוקית?. כיצד עליי לפעול. בתודה מראש
|