| היי יש לנו חנות עודפים, המכירה בה נעשית כאשר לקוח מגיע ורואה את המוצר פיזית מה שהוא רוכש, המוצר נארז בניילון / שרינק ומסופק ללקוח, לאחר כשבוע לקוחה טוענת שספה שהיא רכשה יש עליה סימנים ירוקים, אנחנו לא נוהגים לריב עם הלקוחות שלנו, הצענו לה או להחזיר את הספה או לקבל זיכוי 1000 ש"ח , הלקוחה החליטה לקבל זיכוי על 1000 ש"ח, שלחנו את הצ'ק בדואר אך הצ'ק לא הגיע ללקוחה לא משהו שתלוי בנו, הלקוחה התקשרה אחרי חודש ואמרה לנו שהצ'ק לא הגיע אליה, הצענו לה להמתין כמה ימים ואז נזכה אותה בכ.אשראי ו/או נעשה העברה בנקאית, ו/או היא עדיין יכולה להחזיר את הספה על חשבונה כמובן ההובלה, הלקוחה לא המתינה והכפישה את שמנו בפייסבוק. ומאיימת בתביעה.מהן זכויותינו כחנות עודפים
|