| שלום רב, אני עובדת במשרד ממשלתי כ-4 שנים, שנתיים כשכירה ושנתיים וחצי כעצמאית (עוסק מורשה). חשוב לציין שאני עצמאית רק מבחינת צורת תשלום, בפועל עובדת במשרה כמעט מלאה, זה מקום העבודה היחיד שלי ומתקיימים יחסי עובד מעביד (למשל עלי לבקש אישור לקחת יום חופש/מחלה, יש לי מנהלת שמעבירה אלי משימות פרטניות כל יום וכו'). רציתי לשאול מה הזכויות שלי במקרה של פיטורין. 1) האם אוכל לקבל דמי אבטלה מביטוח לאומי? 2) האם אוכל לקבל פיצויי פיטורין?
|