| אהלן,
רכשתי משקפי שמש ולאחר שהם הגיעו מדדתי אותם ומסתבר שהיה טעות בהקלדה של המספר בעדשות. לאחר מכן הם נשלחו חזרה למעבדה לתיקון הבעיה. שהם חזרו בפעם השנייה מהמעבדה כל העדשות היו מלאות שריטות ועוד הפעם חזרו למעבדה. לאחר מכן שהמשקפיים הגיעו הייתי צריך גם להחליף את המשקפי ראייה והפעם זה לקח המון זמן עד שהם מוכנות, בנוסף לאחר שהם הגיעו על העדשות היו מין בועות/נקודות קטנות והמשקפיים עוד הפעם נשלחו למעבדה. אני מתקשר לסניף לברר אחרי כמה ימים ורוצה לדבר עם המנהלת אבל היא עסוקה, היא לוקחת טלפון אומרת שהיא תחזור אבל עבר שבוע ועוד לא קיבלתי תשובה ממנה ובטח שלא מהסניף. התקשרתי לשרות הלקוחות ודיברתי עם המנהל של השירות לקוחות והוא אמר שהוא מברר וחוזר אליי עם תשובה וגם הוא לא חזר אלי..
שאלתי היא כזאת, מה עלי לעשות בנושא והאם יש דרך לתבוע אותם?
|