מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • הטעיה בסכום החיוב - כרטיס הסעדה
    איתי משולם | 01/11/2018 08:19

    אני אוכל ארוחות צהרים בחדר אוכל מוסדי ומשלם באמצעות כרטיס חיוב. ב-1.11 הוחלף ספק הכרטיסים לחברה בשם סיבוס סודקסו. כמו אצל הספק הקודם, בכל יום נשלח אלי מייל על החיוב היומי, בכותרת המייל מופיע סכום החיוב 27.16 ש"ח. לגמרי במקרה פתחתי את גוף ההודעה, ושם נדהמתי לגלות כי סכום החיוב הוא 33.16 ש"ח, דהיינו 6 ש"ח  מעל המוצהר בכותרת (וגם העלאת מחיר של 2 ש"ח). בהחלפת ספק הכרטיסים לא הוזכר מעולם המחיר או שינוי במחיר. פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לזיכוי, נאמר לי שזו שגיאה ידועה בתוכנה והם לא נוהגים לזכות. האם יש עילה לתביעה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • הודעת תשלום שאינה תואמת את החיוב
      עו"ד עמירם טפירו | 15/11/2018 10:33

      איתי שלום,

      פנייתך מגלה עניין אני מציע לך לפנות לעו"ד המתמחה בסוגייה לשם בחינת העניין.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש