שלום לך,
ראה המענה אותו קבלתי מהביטוח הלאומי לשאלתך:
"ניתנה שיקול דעת לפקיד התביעות לבחון נסיבות הפסקת עבודה אך על התובע להמציא אישורים המאמתים את גרסתו.
במקרים בהם לא השתכנע כי מדובר בנסיבות מוצדקות ו/או אין מסמכים המאמתים את טענותיו של התובע, רשאי פקיד התביעות להחליט כי מדובר בהתפטרות לא מוצדקת.
אעביר את המקרה לבחינה מחודשת של הסניף.
התובע רשאי להגיש ערעור בפני ועדת תביעות של הביטוח הלאומי."
ראה מידע מתוך ועדת תביעות לבדיקה מחודשת של החלטת פקיד התביעות:
..."איך פונים לוועדת התביעות?
בכדי לפנות לוועדת התביעות, יש מלא טופס פנייה לוועדת תביעות (בל/910), ולהגישו לסניף שבמקום מגוריך.
ניתן גם לשלוח את הטופס אל: אגף חקיקה-גמלאות, המוסד לביטוח לאומי, שדרות וייצמן 13, ירושלים 91909
את הטופס יש להגיש תוך 6 חודשים מיום קבלת החלטת פקיד התביעות."
לעיין בכל המידע בקישור.
בברכה.
|