מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • חברת הוט טוענת שלא קיבלה את כרטיסי הSIM בחזרה
    הופמן | 01/09/2018 23:13

    שלום רב,

    הקדמה קצרה: חברת הוט גבתה ממני יותר מ-800 שקל על שיחה "ריקה" מחול שנוצרה כתוצאה של לחיצת כפתור תוך שינה. הוט סירבה לפצות אפילו חלקית ועברתי לחברת פלאפון.

    לאחר מכן חברת הוט שלחה הוראות להחזרת כרטיסי הסים אשר הוחזרו לפי ההוראות לכתובת שהייתה רשומה שם.

    התור שלי בסניף המיוחד התקדם בקצב של שעות ולכן הוחלט להשאיר על השולחן של הסוכן את הסים בצירוף מכתב של פרטיי עם הוראות החזרה. הכל הוכנס למעטפה, נסגר, ונשאר על השולחן של הסוכן עם פנייה לשם שלו. הסוכן נעדר באותו רגע.

    היום "הוט" טוענת שכרטיסי הSIM לא הוחזרו.

    הוגשה תלונה למשרד התקשורת.

    אני מתלבט איך לפעול הלאה. האם לשלם להוט עבור כרטיסים ואז להמשיך את העימות איתם או לתבוע אותם .

    מבקש עזרה כלשהי.

    יש כאן רשלנות של עובדי הוט. יש כאן חברה שגובה סכומים אסטרונומיים.

    והכי חשוב יש כאן חברה שמקשה על הלקוח לעזור אותה. למשל בכל חברה להשכרת רכב אפשר להגיע ולהשאיר את המפתחות. גם בדואר - ניתן לשלוח מכתר בתיבה.

    אך בהוט - מכריחים אותנו לאבד יום עבודה כדי להחזיר להם את הסימים אחרת הם מאיימים בהוצאה לפועל!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • שאלתך אינה ברורה
      עו"ד עמירם טפירו | 04/09/2018 14:52

      מר הופמן,

      שאלתך מעט אינה ברורה. אני ממליץ לך לפנות לעו"ד לייעוץ פרטני בכל רבדי הסוגייה.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש