מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • יצוגית
    יצוגית | 17/07/2018 01:11

    איך אבררר אם חברה תחבורה צבורית רשאית לפי תנאי החוזה עימה לעשות כזה דבר:והאם כדאי לתבוע? זו תביעה יצוגית יכולה להיות?בשעות עומס היא מתגברת ע"י אוטובוסים שכורים בנסיעות בינעירונית ואין להם מיכשור לתיקוף הרב קו או לגביה.לכן מתעכבים ביציאה מהעיר חצי שעה עד שעולה נציג החברה עם מכשיר בידו וגובה / מתקף מכל אחד מהנוסעים ומעכב את כולם

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • האם ניתן ליתו שירותי תגבור בקווי הסעות?
      עו"ד עמירם טפירו | 17/07/2018 12:06

      שלום וברכה,

      למיטב ידיעתי, הדבר קשור לרישיון הספציפי של הקו המופעל על ידי החברה. בעבר היו תנאים כאלו ברישיונות, בהנחה שקיימים כאלו, הרי שהדבר מותר.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • איך
        איך אוכל לבדוק | 17/07/2018 18:39

        איך אוכל לבדוק התנאים? ואם מותר שרתי תגבור - האם מותר לגרום לעכובים כמפורט בשאלתי?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
        • בדיקה פרטנית
          עו"ד עמירם טפירו | 25/07/2018 11:37

          שלום,

          אני מניח שיש לבצע בדיקה פרטנית מול משרד התחבורה - יש לבחון את תנאי הקו (קו זמני / קו קבוע וכיו"ב) ומשם לבחון את שאלת התגבור.

          בברכה,

          עמירם טפירו, עו"ד
          מנהל פורום תביעות ייצוגיות

          בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
          טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
           
          • קו
            קו | 25/07/2018 11:39

            מדובר בקו קבוע איך אבדוק? למי אפנה

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
             
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש