מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • קדימות מכירה חריגה
    נועם | 18/04/2018 13:01

    שלום! כאשר יש קדימות מכירה לאנשים מסויימים עם מגבלה של מוצר אחד לאדם אבל בפועל נמכרו כפול מוצרים מהאנשים הזכאים לקדימות. מה אפשר לעשות בנושא? האם אפשר לתבוע את החברה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • שאלתך אינה ברורה
      עו"ד עמירם טפירו | 23/04/2018 17:00

      נועם שלום,

      אני מתקשה להבין מה הנזק שנגרם לך כתוצאה מהפעילות המתוארת.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • קדימות מכירה חריגה
        נועם | 26/04/2018 01:14

        שלא נשארו מוצרים ולכן לא יכולתי לקנות לאחר שנפתחה המכירה לכולם ללא קדימות. לצורך העיניים כרטיסים להופעה/הצגה.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
        • האם הנזק מצדיק הגשת תביעה ייצוגית?
          עו"ד עמירם טפירו | 08/05/2018 10:05

          נועם,

          הנזק המתואר בפנייתך הוא נזק מסוג "אי נוחות" איני סבור שנזק שכזה - כמרכיב בלבדי - מתאים בהכרח לברור במסגרת תביעה ייצוגית.

          בברכה,

          עמירם טפירו, עו"ד
          מנהל פורום תביעות ייצוגיות

          בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
          טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
           
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש