מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • כיצד לבדוק האם קיימת תביעה ייצוגית נגד חברת תקשורת
    שירה | 25/04/2018 13:53

    שלום רב, עקב מהירות אינטרנט נמוכה ממה שסוכמה (וממה שאני משלם עבורה) וניסיונות כושלים של טכנאים לתקן את המצב, אני מעוניין להצטרף לתביעה ייצוגית כנגד חברת התקשורת אשר מספקת לי את החיבור לאינטרנט.
    מדובר בחברה מוכרת וכדי שלא יגידו שאני מוציאה דיבה אני לא מציינת את השם שלה ולכן אני רוצה לדעת כיצד אני יכול לבדוק האם כבר קיימת תביעה ייצוגית נגדם?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • תביעה על הונאה
      אלי מיכאלי | 29/04/2018 17:59

      אני הייתי מחובר לחברה סלולארית עשיתי קו לפלאפון לאחר תקופה קצרה בערך שלושה שבועות ניגמר בחבילת גלישה ואת החבילה את כל התשלום משלם אחי מהומה והוא לא מוכן שאני ידע את המספר אז הוא מדבר עם החברה ונותן להם ורק להם אוקיי לפרטים האישיים שלו אז נכנסתי לחברה והנציגה הראתה לי חבילות במבצע אפילו רצתה שאני יקנה עוד פלאפון חדש וכבר עשתה את החשבונות היא לא בדקה מי משלם או שבכוונה הגדילה לי את החבילה אמרה לי שמקבלים גם שעון מתנה מתנה לי חשבונית בלי פירוט שחורה כזו ואישרה לי את העיסקה למרות שאחי משלם והיא סגרה עיסקה בלי לבדוק מי משלם שצריך אישור ממנו הרי זה יורד מהויזה שלו אחי עד עכשיו לא מודע לזה אני ניתקתי את הקשר איתם זו חוצפה ולקיחת החוק לידיים כמו שמישהו יגנוב ארנק וירכוש דרך המחשב מוצרים אבל כאן זו החברה עצמה

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
    • כיצד בודקים האם קיימת תביעה ייצוגית בעניין?
      עו"ד עמירם טפירו | 02/05/2018 14:53

      שירה שלום,

      יש לבדוק את הדבר בפנקס התובענות הייצוגיות.

      הפנקס מצוי באתר 'נט המשפט' - תחת הלשונית: 'רשימת תובענות ייצוגיות'.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש