שלום רב,
לפני כשלושה חודשים רכשתי אופניים חשמליים מחברה בשם ***** אופניים חשמליים (2014) בע'מ" (להלן: חברה א'). לאחר כחודש פעילות החברה נמכרה לחברה אחרת בשם **** בע'מ" (להלן: חברה ב').
העסקה עצמה לא הייתה מלוא התשלום עבור המוצר, כי אם מקדמה בלבד על סך 1500 מתוך 3500.
כיום, חברת **** לא יכולה לספק את אותם האופניים שהובטחו וגם לא אופניים דומים במחיר דומה, לכן היא שלחה מכתב לקהל הלקוחות בו היא מפצירה כי תאפשר זיכוי כספי או לחילופין שימוש בכסף זה על מנת לרכוש מוצרים אחרים מהחנות.
למעט שניים מתוך עשרות שאכן השתמשו בכספם לקניית מוצרים אחרים, רוב הלקוחות ביקשו את אפשרות ההחזר הכספי.
חלק מן הלקוחות הללו שהתעקשו מספיק אכן קיבלו.
חלק, ובו אנוכי, שומעים סיפורים ומעשיות עד היום.
אני בעל עסק בעצמי. יום עבודתי שווה כמו האופניים הללו בעצמם. אולם אני לא יכול לסבול את תחושת ה'ישראלי הפראייר' שבוערת בתוכי. ולמעלה מכך אני פשוט נחנק מההשוואה שאני עורך בראשי כשאני משווה את היחס שאני נותן ללקוחותיי לעומת זה אשר אני מקבל.
ברצוני לשאול אתכם מה עליי לעשות על מנת לקבל את כספי בנוסף לפיצוי הולם? מי אחראי ואת מי תובעים?
האם חברת **** אשר מתעללת בלקוחות חברת *** היא האחראית בגלל שרכשה את פעילותה, או שמא חברת **** עדיין האחראית בעצמה?
כמו כן, אני מכיר עוד מספר לקוחות במצבי ואנו נשמח לאחד כוחות על מנת להגיע לסכום תביעה הולם שיאפשר את העסקתו של עורך דין מקצועי בתחום.
בתודה רבה מראש ובברכה,
רון.
|