| לפני כ 3 שנים התקשרתי לנתק קו אחד מהקווים שלי , העבירו אותי לאחר מכן לשימור לקוחות ושם זה ניגמר , לפני כשנה התנתקתי מ*** לגמרי , אתמול ראיתי שיש לי חיוב 76 ש"ח כל חודשיים , התקשרתי לברר על מה , ואמרו לי שמחייבים אותי 38 ש"ח כל חודש על המכשיר שביקשתי להתנתק ממנו לפני 3 שנים ( זאת אומרת במשך 3 שנים חייבו אותי על קו שאני לא משתמש בו ) ביקשתי לדבר עם מנהל וזה מה שהוא אומר :
אני : למה אני מחוייב על קו שביקשתי להתנתק ממנו לפני 3 שנים ,
מנהל : אין לנו שום תיעוד שלך לגבי רצון להיתנתק בעבר , אין לנו שום מסמך שלך חתום שאישרת ניתוק ,
אני : ביקשתי לפני 3 שנים לנתק , דיברתי עם נציג שלכם ולא אמרו לי לחתום על כלום
מנהל : אין כזה דבר , היית גם צריך לשים לב לחשבוניות שנישלחות אליך
אני : אני לא מקבל שום חשבוניות
מנהל : מעודכן אצלנו מייל שלך ( מייל לפני כ 10 שנים ) ואנחנו שולחים חשבוניות רק אליו
אני : למה אני לא מקבל דיוורים רגילים , הרי דואר אלקטרוני מגיע כבנוסף
מנהל : לא , כתובת דואר אלקטרוני מבטלת דיוורים רגילים ואין צורך בחתימה שלך כדי לאשר ביטול דיוורים רגילים
לא רוצים להחזיר כסף בקיצור ,
יש מה לעשות ?
אומנם מדובר על 380 ש"ח כפול 3 שנים
אבל מאוד מכעיס אותי שהם יודעים במשך 3 שנים שהטלפון לא דלוק בכלל ואין שיחות יוצאות ולא ניכנסות , והם מעלימים עין ולא מפריע להם לגבות כסף
יש מה לעשות ?
תודה
|