אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות

אנטיפוד השקעות תובעת למעלה מ-5 מיליון ש"ח מקיבוץ כרמים

  • 24/02/2011
  •   מאת: יצחק דנון
  • צפיות: 6371
לטענת אנטיפוד התחייב הקיבוץ לשווק לתובעת את מלוא יבול הענבים שהוא מייצר למשך תקופה של 21 שנים.לטענת התובעת, עד עצם היום הזה, הקיבוץ אינו מעביר לה את יבול הענבים של הכרם. שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני נזיקין

חברת אנטיפוד השקעות העוסקת בייצור ושיווק יין בוטיק באמצעות יקב בקרית ארבע שבחברון הגישה למחוזי בבאר-שבע כתב תביעה מתוקן ע"ס 5.1 מיליון ש"ח כנגד קיבוץ כרמים העוסק בין היתר בגידולי כרמים. בתביעה נטען כי בין הצדדים נחתם בתחילת שנת 2007 הסכם לפיתוח מיזם משותף שעיקרו מיצובו של הקיבוץ כאזור גידול ענבים מרכזי, תיירותי וייחודי בנגב.

במסגרת הסכם זה, התחייב הקיבוץ כלפי התובעת לשווק לה את מלוא יבול הענבים שהוא מייצר (כ-300 טון בשנה) למשך תקופה של 21 שנים החל מבציר שנת 2007 ועד לבציר שנת 2028.

לטענת התובעת, עד עצם היום הזה, הקיבוץ אינו מעביר לה את יבול הענבים של הכרם החדש שניטע על שטח של כ-50 דונם אף שהתובעת נערכה לצורך קליטת יבולי הענבים מהקיבוץ החל מבציר 2007 ובכלל זאת השקיעה כספים ומשאבים רבים בתשתיות, בגיוס כוח אדם והכשרתו, ואף הגדילה את התחייבויותיה לאספקת יין ללקוחותיה בחו"ל, התחייבות אשר הופרה על ידה לאור העובדה שהקיבוץ לא סיפק את יבול הענבים בהתאם להסכם.

התובעת מעריכה את הפסדיה כתוצאה מהפרות ההסכם על ידי הקיבוץ בסכום של כ-5 מיליון ש"ח הנובע מאובדן רווחים בגין אי אספקת ענבי בציר 2007-2010, והפסדים בגין רכישת ציוד בגין הגדלת כושר הייצור של היקב שבבעלות התובעת.

קיבוץ כרמים טרם הגיש כתב הגנה.

תגובות רישמיות לידיעות בדסק החדשות, נא להפנות למייל: info@lawforums.co.il

cheat on husband reasons wives cheat on their husbands dating for married people
online read here what makes people cheat
married men who have affairs why do people cheat dating for married men
how many women cheat why do people cheat wifes cheat
women cheat on men married men who cheat open
married men that cheat why husband cheat on their wife go
click here buy brand viagra read
reason why husband cheat wives who cheat go
catch a cheater link go
i dreamed my husband cheated on me husband cheated on me read
שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני נזיקין
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק