אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 14:37   25/04/2024 סחר מרחוק השאלה בנושא סחר מרחוקקניה באינטרנטבאמצעי תווי קניהיש פטור מהחזר כספי?ניתן לתת רק זיכוי?
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 23:55   24/04/2024 אחריות המוכר vs. תחזוקת הקונה שלום,האם בשנות האחריות (אחרי שנות הבדק), אי טיפול בדירה לפי הוראות התחזוקה והשימוש בחוברת שנמסרה ...
  • פורום ביטוח לאומי 23:44   24/04/2024 נכות כללית בזמן מאסר שלום האם ממשיכים לקבל בצורה רגילה נכות כללית בזמן מאסר מבלי לעדכן כלום בביטוח לאומי.מפסיק לעבוד ו...
  • פורום דיני עבודה 12:35   24/04/2024 aaaa aaaa
  • פורום עורכי דין 11:40   24/04/2024 תציג את שאלתך בפורום דיני בנקאות בא...

בקשה לאישור ייצוגית כנגד פלאפון בטענה להפרת הוראות התקנות לביטול עסקה

  • 08/02/2011
  •   מאת: יצחק דנון
  • צפיות: 1026
לקוח של פלאפון טוען בבקשה לאשר תביעה ייצוגית כנגד החברה בהיקף מוערך של כ-11 מיליון ש"ח כי החברה מפרה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) בכך שהיא אינה מאפשרת ביטול עסקה עימה בתוך פרק הזמן של 14 יום. שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום תביעות ייצוגיות

ת.צ. 13021-02-11
חברת פלאפון מפרה במודע את הוראות התקנות לביטול עיסקה שנכנסו לתוקף לפני כחודשיים והקובעות במפורש כי הצרכן זכאי לבטל את העיסקה בתוך פרק הזמן של שבועיים.

כך טוען שגיא לוי ממצפה הילה בבקשתו מביהמ"ש המחוזי בת"א לאשר את תביעתו כנגד פלאפון כייצוגית בהיקף מוערך של כ-11 מיליון ש"ח. לטענתו,פלאפון שעתרה לבג"ץ ביחד עם סלקום כנגד משרד התמ"ת לביטול התקנות, בחרה במודע להתעלם מהתקנות בכך שהיא אינה מאפשרת ללקוחותיה לבטל את העיסקה ולקבל כספם חזרה, מקום בו ביקשו להשיב מכשיר סלולרי שרכשו ממנה, אפילו עשו בו שימוש.

עוד טוען התובע, כי פלאפון מתנה את ביטול העיסקה בתשלום קנס ועל ביהמ"ש לחייב את החברה לכבד את הוראות החוק, כמו גם לפצות את לקוחותיה להם לא איפשרה לבטל את העיסקה בהתאם לדין בגין הפגיעה באוטונומיה של הרצון והרגשות השליליים הנלווים לפגיעה בחופש הבחירה ודחיית האפשרות לביטול העיסקה בהתאם להוראות החוק, ובנוסף לחייבה להשיב ללקוחותיה את כספם בגין עלות המכשיר והתוכנית.

התובע מעריך את מספרם של הלקוחות ב-3000 אנשים וטוען כי לו ידעו הלקוחות כי פלאפון לא תהיה מוכנה לבטל את העיסקה, לא היו רוכשים את המכשיר והתוכנית מידי החברה.

"יש בהגשת תביעה ייצוגית זו בכדי לתרום תרומה משמעותית להרתעה של פלאפון ומעוולים כדוגמתה מלפגוע בצורה חמורה בציבור במקרים כדוגמת המקרה נשוא התביעה. הצורך בהרתעה מתחזק לאור החשיבות שבמניעת התופעה הנפוצה למרבה הצער של הפקת רווחים שלא כדין על ידי חברות ענק במשק הישראלי כדוגמת פלאפון תוך שהן מנצלות את אדישותו הרציונאלית של הצרכן הקטן אשר במרבית המקרים כלל אינו מודע לזכויותיו ו\או נעדר את הכלים המשפטיים לממשן" נאמר בכתב התביעה.

טרם נתקבלה תגובתה של פלאפון.

* תגובות רישמיות לידיעות בדסק החדשות, נא להפנות למייל: info@lawforums.co.il

read here link click here
read here cheater open
how to catch a cheat why women cheat with married men why do married men cheat
how to catch a cheat why women cheat with married men why do married men cheat
why most women cheat go women that cheat
why most women cheat go women that cheat
infidelity types of women who cheat i dream my husband cheated on me
infidelity link i dream my husband cheated on me
click why married men have affairs why are women unfaithful
website women who like to cheat read here
redirect link open
online website read here
redirect men who have affairs why married men cheat
catch a cheater how to cheat wife go
cheat on my husband my wife cheated on me with my father my husband almost cheated on me
reasons women cheat on their husbands redirect dating a married man
שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום תביעות ייצוגיות
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק