| דמיטרי שלום,
את המוצר היית אמור לקבל בדיוק כפי שבחרת, ובזמן, כפי שסוכם עם המוכר.
תעלה את שכתבת כאן למכתב מסודר, שלח אותו כרשום לבעל החנות, ובקש קבלת המוצר במיידי וכן פיצוי על הזמן שלא היה בידך, וכן על הריצות סביב הנושא. ציין גם שאם דרישותייך {הלגטימיות}, לא יענו בחיוב, אזי תאלץ לתבוע אותו לביטול העסקה וקבלת פיצוי על עגמת נפש. אם הוא יציע לך להמתין למוצר התואם, שקול לענות לו בחיוב, אך בקש פיצוי על כך. בהתאם לתשובתו תשקול צעדיך.
|