אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

המוצר אינו תואם את ההזמנה

  • סלון שהגיע לא תואם את ההזמנה
    דמיטרי | 24/02/2010 18:57

    בתחילת ספטמבר הזמנתי מחנות רהיטם סלון ( 3+שזלונג)הם הבטיחו בעל פה שהמוצר יסופק תוך שבועיים ( כי האוניה כבר בדרך) כך שאין סיבה לדעגה. כמובן שכעבור שבועיים שום דבר לא קרא.כעבור כחודש וחצי ביקשתי מויזה לעצור את שער התשלומים עד אשר המוצר יגיע.  אחרי הרבה טלפונים וביקורים בחנות אחרי כחודשיים קובלתי סלון 3+2 ולא 3+שזלונג כפי שהזמנתי. בחנות אמרו שזה קורא ,אין שום בעיה ושיחליפו בהקדם.כעבור כחודש וחצי נוספים (כנ"ל אחרי הרבה טלפונים) הביאו שזלונג אך את הצד הלא נכון.כש אמרתי שזה לא הצד הנכון של השזלונג אמרו בחנות שאני  צריך לבחור בין עם להשאר עם 3+2 או לקחת את השזלונג הזה. כש אמרתי שאני רוצה לקבל את השזלונג בצד הנכון המוביל לקח את השזלונג חזרה.כעבור כשבועים קיבלתי טלפון מויזה שהם קיבלו מחנות קבלה שאני קיבלתי את מוצר ושהכל בסדר והם מחדשים את התשלומים.אחרי כמה שיחות ובירורים איתם הסטבר שהחנות זייף חתימה. ( אני שלחתי לויזה את המקור שלי בו כתוב שאנני מרוצה ושמוצר שהיגיע אינו תואם את ההזמנה)בויזה טענו שלהם זה לא משנה כל עוד קיבלתי משהו ולכן הם מחייבים אותי ביצרת התשלום.בחנות טוענים שהם מבחינתם סיפקו את מה שצריך ואם אני רוצה עדיין שזלונג אני צריך לעשות הזמנה חדשה ולחכות עד 180 ימי עבודה נוספים.מה אני יכול לעשות?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • המוצר אינו תואם את ההזמנה
      איציק שר שלום | 25/02/2010 12:51

      דמיטרי שלום, את המוצר היית אמור לקבל בדיוק כפי שבחרת, ובזמן, כפי שסוכם עם המוכר. תעלה את שכתבת כאן למכתב מסודר, שלח אותו כרשום לבעל החנות, ובקש קבלת המוצר במיידי וכן פיצוי על הזמן שלא היה בידך, וכן על הריצות סביב הנושא. ציין גם שאם דרישותייך {הלגטימיות}, לא יענו בחיוב, אזי תאלץ לתבוע אותו לביטול העסקה וקבלת פיצוי על עגמת נפש. אם הוא יציע לך להמתין למוצר התואם, שקול לענות לו בחיוב, אך בקש פיצוי על כך. בהתאם לתשובתו תשקול צעדיך.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • מוצר שונה ממה שהוזמן
      עו"ד אפי אהרונוב | 25/02/2010 12:54

      דמיטרי שלום, באם אכן זייפו את חתימך הדרך לטפל בכך היא במישור הפלילי ובאמצעות המשטרה. לגבי המוצר שלא סופק לך כפי שביקשת, מומלץ לתבוע את הספק במסגרת תביעה קטנה ולדרוש החזר כספי מלא ופיצוי כספי משמעותי נוסף. שיהיה בהצלחה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 11/09/2024 | 09:23 רישום פרצלציה שלום וברכה,בנסח הטאבו רשום גוש וחלקה בלבד, רשומים בעלויות של 4 אנשים כל אחד לפי חלקו, הם רוצים לע...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 11/09/2024 | 07:56 ביטול עסקת סייל שלום, רכשתי נעליים שהיו בהנחת סוף עונה. למחרת רציתי להחזיר את הנעליים. כמובן שהן היו בקופסתן...
  • פורום דיני נזיקין 10/09/2024 | 19:39 לא יודע אם זה קשור לפה האם אינסטלטור חייב לספק תקופת אחריות כלשהי, או שזה לשיקול דעתו הבלעדי? יש חוק בנושא?
  • פורום דיני חוזים 10/09/2024 | 19:33 הצמדת משכורת או מחיר למדד הייעובד שסגר בחוזה העבודה על משכורת מסויים, לדוגמה 10,000 ש"ח, אבל החוזה נחתם לפני 7 שנים,  ...
  • פורום לשון הרע 10/09/2024 | 18:01 פגיעה בפרטיות חבר לעבודה(או לפחות עשה עצמו כחבר) ידע על אשפוז  . היחיד שידע !!!!! העביר את הידע הסודי הזה ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק