אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מכשיר שאינו תקין

  • תביעה נגד חב' סלולארית
    סלולאר | 27/10/2009 20:28

    שלום, רכשתי מכשי ב - 2,000 ש"ח ב - 18 תשלומים מחב' סלולאר אולם לצערי המכשיר התגלה כלא תקין לאחר כחודש ולכן ניגשתי למרכז השירות והוא תוקן. כשבועיים לאחר מכן, שוב אירעו תקלות וניגשתי שוב ודרשתי מכשיר חדש אולם נדחיתי בטענה כי אני זכאי למכשיר "מחודש" ולא חדש ולכן תיקנו שוב. כעת שוב התקלקל המכשיר ושוב תיקנו ושוב הוא איננו תקין ואף ניגשתי למעבדה ושילמתי 50 ש"ח ויש לי ביד מסמך המעיד כי המכשיר כעת איננו תקין! מהם סיכויי בבית משפט לתביעות קטנות לבטל את העסקה ולזכות בפיצוי בגין עגמת הנפש, בזבוז זמני והעובדה כי נמנעו ממני שיחות החשובות לעבודתי וכיצד אוכיח דבריי? תודה רבה מראש

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מכשיר שאינו תקין
      עו"ד אפי אהרונוב | 28/10/2009 10:06

      בוקר טוב, יש בידך, מן הסתם, הוכחות על כל פעם שנאלצת לשלוח את המכשיר לתיקון. תקלות חוזרות ונשנות במשך פרק זמן קצר יחסית הן עילה לדרוש את ביטול העסקה ואף פיצוי נוסף. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה רבה אולם החברה מסרבת להמציא לי העתקים
        סלולאר | 28/10/2009 12:10

        האם בהיעדר המסמכים הנ"ל אני מצוי בבעיה או שמא בית המשפט יחייב אותם להמציא פלט לגבי כל התנהל בחשבוני?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תיעוד פעולות
          עו"ד אפי אהרונוב | 28/10/2009 20:28

          ערב טוב, אתה יכול לבקש מביהמ"ש שיורה להם לחשוף פעולות, אך איני יודע אם אין ביכולתם לעשות כל מיני מניפולציות בנתונים באופן שיחזק את טענותיהם.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

    • כמי שעבדה בחברה סלולארית, עליי לציין שבין
      אביטל | 30/10/2009 19:47

      הטפסים שעליהם אתה חותם בעת רכישת מכשיר, מחתימים אותך על "טופס תקלות ידועות" שיצרן הטלפון מנפיק, ואין לך משום טענה כלפי החברה כיוון "שיידעו" אותך על אותן התקלות (בפועל אתה חותם על טופס דיגיטלי, כאשר המסוף פונה לנציג המכירה ולא כלפייך). אין לי מושג כיצד מתייחס לכך החוק, אבל זה פרט שחשוב שתדע..בהצלחה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום בתי משפט 18/04/2024 | 21:10 אפשר לבקש כל מה שתרצה, השאלה אם הבק... וזה כבר עניין של גישה, כי יש רק אדם אחד שיתן לך תשובה חד משמעית על השאלה הזו. ואל כבודה/ו פונים ב...
  • פורום עורכי דין 18/04/2024 | 18:58 ערב ללווה חדל פירעון שלום ב 2016 חתמתי על ערבות בנקאית  הלוואה על סך 130000 ש"ח הלווה הוא אח שלי שלקח ה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 18/04/2024 | 15:22 פרוצדורה איפה יש פרוצדורה איך לנהל תביעה אצל המפקחת בטאבו ??? האם צריך להגיש תצהיר גילוי מסמכים, ומתי...
  • פורום פלילי 18/04/2024 | 15:02 יציאה לחו"ל שחרור מינהלי שלום רב,סעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר קובע שדין שחרור מנהלי כדין שחרור על-תנאי. בחוק שחרור על תנאי בס...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 18/04/2024 | 12:32 ביטול עסקה עקב פגם בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק