| רכשנו ספה והדום מבד לפני כשנה וחצי, במהלכן התעוררו בעיות רבות עם הספה כגון: תפירה שאינה תואמת את הבד, חסרה רגל לתמיכה אמצעית, מילוי חסר בכריות וכדו', בעת קבלת הספה הזדעזענו מאיכות העבודה, קיבלנו את הספה לאחר הבטחה של בעלת החנות שהבעיות יתוקנו - אכן חלק מהבעיות טופלו לאחר שיחות טלפון לא מבוטלות ולאחר שמפנים אותי מהחנות לרפד ולסוכן הבדים(טרטור שלא יאומן),במהלך השנה הראשונה החל בד הספה להתכדרר מאוד - והגיע סוכן הבדים שראה את הכדרור שייף מעט את הבד ואמר שאם זה ימשך ויחמיר הם קיימים ואוכל לקבל מענה - לאחר מס' חודשים (חלפה שנה) נאמר לי שאין אחריות על הבד - רציתי לשאול את מי עלי לתבוע והאם ניתן לתבוע את החברה שממנה קניתי את הסלון שכן נשארו אותם בעלים רק השתנתה שם החנות/חברה והאם כדאי לקחת יועץ לקבל חוות דעת משפטית בנוגע לאיכות הספה והבד
|