| שלוםמכשיר חימום מים שהיה לי התקלקל לאחר תום תקופת האחריות.הספק שלח טכנאי בחינם לתקנו ולא הצליח. במשך מספר חודשים שלח שוב מספר ספקים אך לא תיקן.לבסוף טען לבלאי והציע לי לקנות מכשיר חליפי עם אחריות ל-3 שנים.מבדיקה שעשיתי אצל טכנאי חיצוני הסיבה אינה בלאי אלא חלק מסוים במכשיר שניתן לתקנו. שאלותי:האם לאחר תום תקופת האחריות, על הספק חובה לתקן מכשיר (גם אם בתשלום)?כלומר, האם במידה והסתיימה תקופת האחריות הספק יכול לטעון שאין הוא חייב לתקן מכשיר
שהתקלקל, גם אם זה בתשלום? - האם במידה והוא לא מוכן לתקן, האם הוא חייב להפנות
למישהו אחר שכן ביכולתו לתקן? - האם במידה והוא ניסה לתקן בכל זאת,
אך לא הצליח (במשך מספר חודשים), האם הוא אחראי על כך? במידה ומסר לי דיאגנוזה שגויה האם ניתן לתבוע אותו על הטעיה?
|