| רכשתי 4 כרטיסי טיסה 3 חודשים מראש. מאחר ונוסע אחד היה בספק עקב בעיות עם ויזה, דמי ביטול, במידה ויהיה צורך בכך, סוכמו על 200 דולר.
ששה שבועות לפני הטיסה ביקשתי לבטל את הכרטיס הרביעי, אך נאמר לי, שאאלץ לשלם את מלוא עלות הכרטיס מאחר והוא היה במבצע (מה שלא נאמר לי בזמן הרכישה).
פניתי לסוכנות עם בבקשה לעמוד בתנאים שסוכמו (בע"פ), אך נעניתי בשלילה. פניתי לחברה, שהסוכנות שייכת לה, אך לא קיבלתי שום תשובה מהם. הכסף הוחזר חלקית - נבו ממני 450 דולר דמי ביטול במקום 200.
שאלה שלי היא - את מי לתבוע? את הסוכנות או את החברה?
איך מעריכים את עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב כל הבלאגן סביב הנושא?
תודה
|