| שלום רב! בתאריך 13/07/2009 הזמנתי ארון ילדים בחנות רהיטים. המוצר סופק חלקית תוך 30 ימי עסקים (יכול להיות שגם באיחור של יומיים, אני לא בטוח בחישוב של ימי עסקים), אחרי שכמה פעמים קבעו וביטלו מועד הספקה. הייתי צריך להתקשר כמעט כל יום לחנות ועפילו לבוא לחנות, כאשר הם הבטיחו לספק בתאריך מסויים ולקחתי יום חופש, אבל ארון לא סופק באותו יום.
בסופו של דבר קיבלתי את הארון אבל לא לפי הזמנה - בהזמנה רשום צבע מגירות סגול וסופק עם מגירות בצבע שמנת. גם עשו טעות במידות ויחידה אחת לא נכנסה למקום המיועד. בעל של החנות אמר שהם יתקנו את זה, אבל עד עכשיו לא השלימו הרכבה של הארון, כל הרכיבים נמצאים אצלי בבית והם מתקשים לבוא לסדר את הארון. דבר נוסף שהצבן אותי - הארון הגיע עם ידידות מברזל עם פינות כל כך חדות שאפשר בקלות לקבל פצע ביד.
לפני הגישת תביעה אני אשמח לקבל עזרה בשאילות הבאות:
1. אף פעם לא כתבתי תביעות, אולי יש למישהו דוגמה של תביעה עם מלל? או קישור לדוגמה?
2. מה הכי נכון לכתוב בתביעה: עוגמת נפש, הפסד יומי עבודה, הפרת החוזה, מוצר פגום? או שהכל ביחד?
3. כאשר באתי לחנות, הקלטתי שיחה שלי עם עובד החנות למכשיר סלולר שלי. האם חוקי להשתמש בהקלטה בתור הוכחה?
4. איזה סכום עדיף לרשום בתביעה? עלות של ארון 3600 ש"ח, אבל סכום של הזמנה 6300, בגלל שהזמנתי גם מיטה (גם הגיעה באיחור של כמה ימים).
5. האם קיים באינטרנט מחשבון של ימי עסקים? כיצד אני יכול להכיח שעברו 30 ימי עסקים בין תאריכים 13-07-2009 ו-26-08-2009?
תודה מראש על התשובות
|