| שלום,
חברת שליחויות התחייבה לספק את המוצרים שלי תוך יום. התרעתי על כך שלקראת ראש השנה צפויים הרבה משלוחים והחברה הרגיעה אותי באומרה שהם מתורגלים בזה ושאין לי מה לדאוג. כשהגיע ראש השנה אישרתי לחברה לספק את המשלוחים תוך כשני ימי עבודה. למרות האמור, כמחצית מהמשלוחים לא הגיעו בזמן (חלקם יותר משבוע אחרי) ואף חלק מהמשלוחים אבדו. כתוצאה מכך גרמה חברת השליחויות לנזק כספי של אלפי שקלים (לקוחות שביטלו או שפיציתי), בזבוז של שלושה ימי עבודה על שיחות עם הלקוחות המאוכזבים והכועסים ואיתור המשלוחים, פגיעה בשמה הטוב של החברה ועגמת נפש גדולה מאוד.
לפי המקובל בשוק, ישנה אחריות של פי 10 מעלות המשלוח למשלוח שאבד. האם אני יכול לתבוע פיצוי כזה על כל אחד מהמשלוחים (מכיוון שהתחייבו שיוספקו בזמן)? האם ניתן להשתמש בשיחות מוקלטות שהם מודים בהם שהתחייבו? כמה כסף אוכל לבקש על בזבוז ימי העבודה ועגמת הנפש?
בתודה מראש.
|