אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ביטול עסקה

  • ביטול עיסקת אשראי
    הגר | 15/10/2009 18:43

    הזמנתי בחנות 2 מזרונים ולמחרת התברר לי ששילמתי פי 3 על מזרון. תוך פחות מ-24 שעות ניסיתי לבטל החיוב באשראי. מנהל החנות סירב וגם חברת האשראי טוענת שלא ניתן לבטל. על ההזמנה לא כתוב שלא ניתן לבטל. מה עושים? תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול עסקה
      עו"ד אפי אהרונוב | 16/10/2009 11:58

      הגר שלום, באם מדיניות החזרת המוצרים של החנות מוצגת בחנות בשילוט בולט המוצב במקום בולט - ניתן לבטל את העסקה בתנאי מדיניות זו (ואם המדיניות היא שאין החזרת מוצרים - לא ניתן לבטל את העסקה). באם אין לחנות מדיניות החזרת מוצרים ו/או המדיניות לא מוצגת בשלט בולט - ניתן לדרוש לבטל את העסקה. שבת שלום, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק