| ערב טוב זהבית,
במדה שהובטחה לך אחריות, איני יכול לקבוע על-סמך תיאורך האם ניתן לחייב את החברה להחליף לך את הארון כולו או רק לבצע תיקון נקודתי. באם הבעיה ניתנת לתיקון נקודתי אינך יכולה לדרוש תיקון מלא. בכל מקרה, כדאי לנסות ולהקליט את החברה 'מתרצת' את הדחייה בתיקון בכדי שיקל לך להתמודד עם טענה שלא הובטחה לך כל אחריות (אם כי במרה זה בכל מקרה לא מדובר בטענה משמעותית). לנזק ניתן להוסיף תביעה בגין עגמת הנפש ובזבוז הזמן בסכום לא גבוה (שהרי לא מדובר בנזק ממשי). סכום ה'גג' לתביעה קטנה עומד היום על כ - 30,000 ש"ח.
חג שמח,
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל פורום צרכנות
|