אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

הטעייה מוכחת

  • הטעיה בתנאי ההתקשרות ע"י נציגת שירות של חברת סלולר
    שי חצבני | 05/10/2009 11:27

    שלום. במסגרת התקשרות לתוכנית חבילת דקות בחברת סלולר, נמסרו לי פרטי התוכנית בע"פ הן בטלפון והן ע"י נציגת שירות. נאמר לי שתמורת סכום חודשי קבוע של 90 שח, אקבל חבילת דקות ומכשיר חינם. ברם, לאחר שחתמתי על החוזה, מתברר שעפ"י תנאי החוזה, המכשיר ניתן כזיכוי רק אם דברתי בסכום שעולה על 150 שח. חברת הסלולר מודה שהדבר לא נמסר לי כאשר ביררתי את תנאי התוכנית בטלפון ואף קיימת ההקלטה שמוכיחה זאת, אולם לטענתה כיוון שחתמתי על החוזה אין לי עילה לביטול או לתביעה. האם הם צודקים? האם אין כאן הטעיית צרכן ועבירה על גילוי נאות? אודה על עזרתכם לאזרח קטן שעומד חסר אונים מול חברה גדולה. בתודה מראש, ובברכה, שי

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • הטעייה מוכחת
      עו"ד אפי אהרונוב | 05/10/2009 18:35

      ערב טוב שי, מומלץ 'לרוץ' להגיש תביעה כנגד החברה ולדרוש ביטול + פיצוי משמעותי. כמו כן יש להגיש תלונה למשרד התקשורת בגין ההתנהלות החמורה שתיארת ואף לשקול הגשת תביעה ייצוגית. מועדים לשמחה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק